Puțin istoric: Brandul Victoria’s Secret este deținut de L Brands Inc. - un important producător specializat de lenjerie și produse cosmetice. Produsele lor au fost utilizate și populare atât în rândul doamnelor din întreaga lume, cât și în rândul supermodelelor și vedetelor de renume din lume. Brandul este cel mai popular cu recenziile și colecțiile sale de lenjerie iconică, inclusiv Body by Victoria ™, Very Sexy ™, Dream Angels ™, Bombshell ™, precum și linia sa sportivă Victoria Sport.
În 2018, celebrul brand de lenjerie Victoria's Secret. cu parteneriatul exclusiv al Marcolin Group, lansează prima colecție de ochelari de soare. Noua colecție a Victoria's Secret Eyewear sărbătorește feminitatea cu forme moderne, care radiază de aspect sexy și elegant pentru femei tinere pline de farmec și încredere. Colecția include:
- ochelari de soare cu forme atractive, stil ochi de pisică, modele geometrice moderne, noi prezentări de rame clasice.
- interpretări moderne ale formelor aviator și modele de ochelari supradimensionate.
- stiluri moderne și atractive de aspect care completează siluetele contemporane.
Elementele decorative iconice, precum dungi roz strălucitoare și calde, precum și steaua de aur și vârfurile roz pe ramele laterale reprezintă firul comun dintre diversele colecții și amintesc de universul sclipitor și seducător al mărcii
Ramele sunt îmbunătățite de un amestec fin de materiale precum metal elegant, acetat colorat și nuanțe de roz pentru un rezultat proaspăt și contemporan care reflectă scrierea de mână distinctivă a Victoria's Secret. Toate profilurile și logo-urile metalice sunt prezentate într-o culoare semnătură aurie care amintește de identitatea mărcii.
Seria de tineret Victoria's Secret PINK este inspirată dintr-un stil de viață dedicat unei tinere independente. Înființată în 2004, Victoria’s Secret PINK este un brand de stil de viață complet articulat pentru fete (adolescente și fete de colegiu) care include sutiene, pantaloni, îmbrăcăminte, ochelari de soare și accesorii concepute pentru a atrage spiritul, umorul și optimismul femeii care poartă, trăiește și iubește PINK.
Fata PINK adora sa se distreze si este mereu in top trend, nu ia totul prea in serios si are vise mari. Acesta este mesajul din centrul colecției, care ajunge la adolescenții care dictează tendințele viitoare ale modei. Articolele sunt recunoscute instantaneu prin prezența logo-ului argintiu, batista punctată și inimile roz emblematice de pe vârfurile cadrelor.