Cand vine vorba despre ochelari de soare, brandul si pretul sunt indicatori de baza despre calitatea ochelarilor. Daca ii cumparam de le piata, un stand sau de pe strada economisim o suma de bani dar in detrimental ochilor nosti.
De fapt riscul este ca e posibil sa intalnim modele cu lentile fabricate din polimer non-optic, asemanator cu cel folosit pentru fabricarea sticlelor plastice.
Lipsa filtrului ultraviolet si efectul de intunecat simulat este posibil sa aduca la afectarea ochilor chiar si la arderea retinei.
Obsesia dupa diferite branduri este un fenomen mondial, raspandit si la latitudinile noastre geografice. Psihologii spun ca in cele din urma nu este nimic altceva, decat efortul subconstient fiecarui individ sa fie parte din o comunitate sau un grup, care cand este vorba de moda este un sinonim cu stralucire, lux si prestijiu.
Cat de bine raspund acestei sugestii solutiile de moda, care se plimba pe strazile oraselor mare native este o alta intrebare, dar adevarul este , ca cand vorbim despre protectia ochilor si alegerea ochelarilor de soare, brandul este o garantie pentru sanatate, frumusete si calitate a produsului.
Daca ne intoarcem la atragerea subconstienta la anumite branduri, vom descoperi, ca un rol cheie in formarea acestei dorinte au elementele grafice si logo-ul marelor braduri de moda. In mai multe cazuri simple pana la perfectiune sau constand intr-un singur simbol, ei sunt un fenomen mondial. Semnul mic sau logo-ul, cu exceptia faptului ca orienteaza milioane de consumatori in jurul lumii sa recunoasca brandul, ei transmit si un mesaj personal oamenilor despre statutul social, stilul si posibilitatile financiare ale detinatorului.
Nu sunt multi oamenii care nu reusesc sa recunoasca logo-ul FENDI care seamana cu puzzle din doi litere F, inventat in 1965 de la Karl Lagerfeld sau cealalta pasiune lui Lagerfeld – doua litere impletate C, asupra clasica eterna lui Chanel. Printul iconic lui Burberry, Meduza lui Versace, sarpele si mistica lui Cavalli si multi alti.
In lumea opticii – ochelari de soare si rame pentru ochelari de vedere, brandurile mondiale au niste traditii mari. Cu modelele stralucitoare de ochelari lui Tom Ford, FENDI, Roberto Cavalli, GUESS, Swarovski, Just Cavalli, Marc Jacobs, BOSS, Mont Blanc si Michael Kors, cu exceptia ca atingeti clasa si perfectiunea brandurilor , primiti si o calitate perfecta si protectia ochilor.